Каква работа! На очајните родители им наплаќа 30.000 долари за да смислат имиња за нивните бебиња

Каква работа! На очајните родители им наплаќа 30.000 долари за да смислат имиња за нивните бебиња

Објавена во: Совети // Семејство

Богатите идни родители трошат десетици илјади долари за да ангажираат „професионален именувач на бебиња“ за да му помогне на нивното бебе да го добие совршеното име. Тејлор А. Хамфри почнала да објавува за својата опсесија со имиња на Интернет пред речиси една деценија - а сега тоа стана луксузен бизнис.

„Има многу повеќе во овој бизнис отколку што луѓето сфаќаат“, изјави Хамфри, именувана по актерката од сапунските опери од 1980-тите Тејлор Милер, за Сан Франциско Кроникл. „Понекогаш добивам толку многу итни повици од клиенти што морам да оставам сè и веднаш да им помогнам.“

Консултантот од Сан Франциско помогнал во именувањето на повеќе од 100 бебиња во 2020 година, заработувајќи над 150.000 долари од богати парови - во време кога наплаќала „само“ 1.500 долари за услугата.

30.000 за услуги

Денес, Хамфри, 37, има вкупно околу 100.000 следбеници на TikTok и Instagram, како и растечко портфолио од повеќе од 500 имиња за бебиња на кои таа помогнала да се именуваат. Според SF Chronicle, нејзините услуги сега чинат до 30.000 долари.

Хамфри е со искуство во брендирање и маркетинг и се опишува себеси како „љубител на имиња“, со илјадници табели полни со предлози. Кога прима нови клиенти, таа користи прашалници за именување за подобро да ги разбере личностите на родителите, нивните интереси и што им се допаѓа, а што не им се допаѓа кај имињата.

Ако некому му е потребна само едноставна е-пошта со персонализирани предлози - кои вклучуваат значење на името, потекло, варијанти на правопис, историја на популарност и „вибрација“ - ќе треба да издвои најмалку 200 долари.

Но, нејзините подетални услуги почнуваат од 10.000 долари, давајќи им на родителите „ВИП третман“.

Барањата на клиентите стануваат сè поспецифични

Дополнителните услуги вклучуваат, на пример, „одредување на уникатна естетика на името“, „брендирање на името на бебето“, ангажирање генеалог за составување список на имиња од постарите делови од семејното дрво, па дури и ангажирање „тинк-тенк“ за разгледување на опции.

Барањата на нејзините клиенти станаа поспецифични со текот на годините - родителите сакаат име кое е необично, но не чудно, едноставно, но не обично, модерно, но не премногу модерно. За време на видео консултација, таа често се чувствува повеќе како терапевт или медијатор отколку како консултант за имиња.

Нејзината клиентела е разновидна - од анонимни милионери до познати личности - а изборот на име понекогаш се чувствува како одлука со висок ризик. Хамфри не сакаше да ја открие нејзината вкупна заработка, но рече дека имала листа на чекање откако беше претставена во The New Yorker во 2021 година.

Таа е една од само околу десетина професионални консултанти за имиња на бебиња со полно работно време во САД и се верува дека е единствената во областа на заливот Сан Франциско. Откако нејзиниот профил во „Њујоркер“ стана вирален и направи голем скок на социјалните медиуми, таа доби многу клиенти и ги зголеми цените и покрај онлајн презирот.

„Морав да го прифатам фактот дека луѓето често ме среќаваат преку содржини што ме исмејуваат“, рече Хамфри. „Го прифаќам тоа затоа што верувам дека работата што ја работам е навистина важна.“

„Малку е срамно кога луѓето ти се смеат онлајн“, додаде таа. „Но, во исто време си мислам: „Па, малку е смешно.“ Заработувам за живот смислувајќи имиња за бебиња.“

Фото: Freepik.com
Извор: Bizlife.rs

Објавена во: Совети // Семејство

Можеби ќе ве интересира: